[Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Janda Martin jandam na crcdata.cz
Pondělí Květen 7 04:26:02 UTC 2018

Osobne jsem pro ban na Ceskou republiku.

Jedina alternativa je ze vsechny jeho changesety musi projit review. A nejsem si jisty ze se najde dostatek "zdatnych osetrovatelu" pri jeho radioaktivite.
Osobne vidim nejvetsi problem v jeho neomylnosti a nemoznosti se poucit z doporuceni ostatnich a dodrzovani pravidel.

From: "Jan Macura" <macurajan na gmail.com>
To: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
Sent: Saturday, May 5, 2018 9:20:01 PM
Subject: Re: [Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Tak mám odpověď z DWG. Máme v podstatě dvě možnosti, co s ním, níže dávám doslovný překlad:
1. zakázat mu editace v Čechách. Je to považováno za nestandardní, ale pokud se to bude muset udělat, udělá se to tak.

nebo

2. fell3 bude muset při každé editaci v Čechách zadat zkontrolovatelný zdroj. Tedy, pokud přidá barrier=hedge, musí být jako zdroj uveden letecký snímek, ze kterého se to dá jednoznačně rozeznat. "Záznamy přátel" nejsou povolené. Mimo to se musí držet českých editačních zvyklostí a účastnit se diskuse buďto česky nebo anglicky).

Tedy pro místní diskusi:
Co s ním provedeme? Budeme věřit, že ho ta druhá možnost umravní?

jestli někdo zvládne uhlídat ad 2), tak jsem pro.

H.