[Talk-cz] Chybějící značka informace u samotného tourism=information

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Květen 11 08:51:14 UTC 2018

Ahoj,

doladeny tabulky pro kontroly tourism=information, generuje se i do
GPX a JSON. Jak bude chvile, tak jeste bude potreba pridat podporu
(ikonu) pro vrstvu chybnych rozcestniku na osmap.cz.
Jinak jich bylo cca 520, neco jsem pooopravoval (hlavne TIC - tj
pridani information=office). Dost bude lepsi zhlednout na miste.

https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?tourism

Bye