[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Sobota Květen 12 22:44:18 UTC 2018

Zdravím,

hlásím dokončení (poloautomatického) importu benzinek EuroOil.

Mapa
http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=8/49.8769/15.3699&datasets=CZEuroOil&settings=hideCompletePOI
stále hlásí 17 ne zcela korektních záznamů, z toho 7 úplně chybějících
benzinek (v reálu jich je 6 v mapě zanesených, ale jsou trochu dál od
udávaného místa a automatická kontrola je nenajde. Jediná, která zcela
chybí, je benzinka z nábřeží Edvarda Beneše, kterou se mi skutečně nikde
najít nepovedlo). Dále tu máme 3 benzinky v západních Čechách, které
mají v importovaných datech u opening_hours mezery na konci, dva
případy, kdy v opening_hours je hodnota "Mo-Su 05:30-22:00, 22:00-5:30
automat" (do OSM jsem dal 24/7) a ten zbytek má v importovaných datech u
opening_hours hodnotu "N/A" (tam jsem do OSM nepřidával nic).

Toť vše, konec hlášení!

Jirka Komárek