[Talk-cz] Tanap - nepristupne trasy

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 14 12:24:39 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Ždila <martin.zdila na freemap.sk>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 14. 5. 2018 14:18:27
Předmět: Re: [Talk-cz] Tanap - nepristupne trasy
"

On Mon, May 14, 2018 at 2:08 PM Marián Kyral <mkyral na email.cz
(mailto:mkyral na email.cz)> wrote:

On Mon, May 14, 2018 at 12:20 PM Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz
(mailto:strajt9 na seznam.cz)> wrote:

"

- ostatní (včetně hlavního stylu osm.org(http://osm.org)) ji kreslí jako by
se nechumelilo

"
Freemap pridáva také nevýrazné červené šrafovanie: https://www.freemap.sk/?
map=15/49.243744/20.181026&layers=T
(https://www.freemap.sk/?map=15/49.243744/20.181026&layers=T)

"
Což ten chodníček naopak ještě více zvýrazní. Alespoň dle mého názoru.

"
Aj červená na semafore je výrazná ;-)

"

To ano. Ale tam je červená hlavně k tomu, abych nepřehlédl, že nemůžu jet.

Kdežto na mapě mne více zajímá, kam můžu. A tenhle chodníček vysloveně
přitahuje pozornost. A že to znamená, že právě tam nesmím, mi vůbec nedošlo.
Když už, tak buď překrýt těmi červenými křížky, nebo udělat ten chodník méně
viditelný - do šeda.

Ing. Martin Ždila(http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*)

OZ Freemap Slovakia

tel:+421-908-363-848
mailto:martin.zdila na freemap.sk(mailto:martin.zdila na freemap.sk)
http://www.freemap.sk/(http://www.freemap.sk)