[Talk-cz] Dokončení importu benzinek EuroOil

Marián Kyral mkyral at email.cz
Tue May 15 07:21:17 UTC 2018

Ahoj,
koukal jsem, že s paní jsem komunikoval naposledy v roce 2015.

Nicméně to vypadá, že to možná ani nebude potřeba. Ty vlajky, které se
zobrazují na mapě se dají ze stránky vytáhnout v JSONu a obsahují vše
podstatné. Minimálně si můžeme ověřit, zda opravili chyby, na které jsi
narazil. Všiml jsem si, že v recenzích na jejich mobilní aplikaci se nějaké
nářky na bordel v datech objevují. Ovšem bez odpovědi.

{
   "id":1,
   "cislo":21,
   "jmeno":"Hájek",