[Talk-cz] Kůrovec ohrožuje i značené trasy KČT

majka majka.zem+talk na gmail.com
Úterý Květen 15 07:37:32 UTC 2018

On Tue, 15 May 2018 at 09:35, Jan Macura <macurajan na gmail.com> wrote:

> Kůrovec ani polom cestu nesežere, ale ty lesácký traktory se do ní
> zakousnou tak, že je často pohodlnější jít kudykoliv jinudy, než tam, kde
> dřív byla cesta.

Pravda je, že jsem na tyhle místa taky narazila (i téměř za barákem).
Značka je zatím na pařezu, cedule místní naučné stezky zatím vražená do
dalšího vykotlaného pařezu. Vichřice prolétla údolím a je tam najednou cca
200 m holiny napříč - zhruba před dvěma týdny odstranili popadané stromy. Jenže
tady museli ručně, a netuším, jak to odsud tahali. Nejbližší cesta, kam se
dá traktorem dostat, je zhruba 800 metrů daleko.