[Talk-cz] Chybějící značka informace u samotného tourism=information

<0174 v0174 na v0174.net
Úterý Květen 15 13:20:44 UTC 2018

Možná to bylo změněné nedávno (nevím, jak zjistit), ale píše se tam:
* This is a key to specify the details of a board tagged as information
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:information>=board
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:information%3Dboard> and in most
cases (currently documented exception: notice) with tourism
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:tourism>=information
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:tourism%3Dinformation>. *
Takže bych taky použil, co píše majka.

Vojta