[Talk-cz] Fwd: Fell3 strikes again

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Květen 15 15:53:58 UTC 2018

Ahoj, zkusil jsem vzit poslednich par a to vypada docela v pohode.
Jestli to odpovida realite ovsem netusim. Kazdopadne je jasne, ze
vzhledem k rozsahu jeo cinnosti je kdyby nic jineho hodne pochybne
odkud bere informace toho co edituje. Vzhledem k jeho nekomunikaci
bych pokud se tam objevi nejake vetsi problemy byl pro zadost o ban,
na to hlidat ho nemame asi nikdo ani chut a ani prostor.

(btw Majko podel se o workflow jak ty provadis ty kontroly co zmenil
kde vzhledem k tomu mnozstvi changesetu - ja pouzil jen
https://www.openstreetmap.org/changeset/58963730 ale to neni idealni.
Vim o dalsich nastrojich, jen by me zajimalo kdo co realne pouziva)

Bye