[Talk-cz] Poštovní schránky - import do telefonu

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Úterý Květen 15 18:29:40 UTC 2018

Dovolil jsem si udělat pro svou potřebu pár skriptíků co generují z výše
uvedených GPX POI GPI pro Garmin navigace.
GPI nahrávejte do GARMIN/POI
Mělo by fungovat upozornění na bod - 100m

http://osm.gpsfreemaps.net/cpost_gpi/
Stahuji chybějícící a neúplné.
Rozřazení do složek podle dep a pak generováni do GPI pomocí
https://www.geoget.cz/doku.php/gpigen
Udělá to hezkou adresářovou strukturu - v podstatě kategorii

http://osm.gpsfreemaps.net/rozcestniky_gpi/
Rozcestniky bez fotky z osmhichecku. Jen proženu gpigenem - 100m od bodu by
mělo pípnout

Aktualizace nepravidelně ( mám nastaveno spuštění denně, když běží pc.
Případně ASAP dodělat )

Náhled jak to vypadá v navigaci.
http://osm.gpsfreemaps.net/gpi_cpost.bmp

Užívejte dle libosti.