[Talk-cz] nahrávání fotek rozcestníků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Květen 16 09:08:24 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 16. 5. 2018 9:29:59
Předmět: [Talk-cz] nahrávání fotek rozcestníků
"nahrál jsem několik fotek rozcestníků přes aplikaci na openstreetmap.cz a
všiml jsem si, že když nahrávám rozcestník s více referenčními čísly, tak se
nahraje číslo ref bez rozdělovacího středníku - například foto s ID 19251
Pražák

"

Tak ta aplikace by potřebovala kapku více změn. Třeba zcela ignoruje štítky
(rozcestník, tabule, mapa...), takže ty se musí přidávat dodatečně.

Vzhled by taky chtěl převést na Material.

Akorát tohle je oblast, do které se aktuálně opravdu nechci pouštět.