[Talk-cz] Cyklotrasy bez network

majka majka.zem+talk at gmail.com
Wed May 16 11:54:58 UTC 2018

V Nové Bystřici jsem si všimla, že se nevykreslují některé cyklotrasy v
porovnání s apkou mapy.cz, kterou používali spolucestující...

Řekla bych, že důvod bude patrně neexistence tagu network.
Nezobrazuje ji ani Mtbmap, ani Opencycle map.

Konkrétně se jedná o trasu 1007 Peršlák - Staré Město pod Landštejnem
<https://www.openstreetmap.org/relation/361381#map=13/49.0048/15.1433&layers=N>,
rozdíl je vidět i na osmap.cz
<https://openstreetmap.cz/#map=14/49.0156/15.1165&layers=mCGB> (zapnutím
cyklotras EU).
Může to prosím někdo prohlédnout, zda důvodem byl opravdu ten chybějící
tag, či zda je tam ještě nějaký problém? Ten tag jsem tam přiklepla už o
víkendu.

Jinak je to patrně adept na další kontrolu pomocí overpass turbo
<http://overpass-turbo.eu/s/yRk>, ten dotaz toho našel víc.

Majka