[Talk-cz] Kůrovec ohrožuje i značené trasy KČT

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Květen 19 06:58:14 UTC 2018

On Tue 2018-05-15 09:37:32, majka wrote:

> Pravda je, že jsem na tyhle místa taky narazila (i téměř za barákem).
> Značka je zatím na pařezu, cedule místní naučné stezky zatím vražená do
> dalšího vykotlaného pařezu. Vichřice prolétla údolím a je tam najednou cca
> 200 m holiny napříč - zhruba před dvěma týdny odstranili popadané stromy. Jenže
> tady museli ručně, a netuším, jak to odsud tahali. Nejbližší cesta, kam se
> dá traktorem dostat, je zhruba 800 metrů daleko.

Kdyz to nejde jinak, tak kun projde skoro vsechno. Drevo jsem takhle
tahal, prvnich par metru lidi, dalsich treba 100 k vetsi ceste kun,
tam se to pripravovalo pro traktor. Tanec kolem klady kterou kun tahne
do kopce je celkem akcni zabava...
									Pavel