[Talk-cz] Copyright u mapy ČD-wifi?

Jan Sten Adámek sten na adamek.online
Středa Květen 23 10:41:34 UTC 2018

Ahoj,

tak jsem trochu zabrousil do historie a vypadá to jako OSM z přelomu roku,
ten obchvat byl už tehdy značený 214 (myslel jsem, že jsem to značil až já,
ale bylo to už předtím, jen to nebylo v relaci) a zároveň byl tak značený i
ten průtah, tedy přesně jak to mají zakreslené. Také byla Ašská značená
jako trunk až ke křižovatce s Dvořákovou a Ke Skalce a dálnice byla
značená, že končí ještě před tou křižovatkou (oboje tam taky mají). Nemáš
někde lepší rozlišení? Chtěl bych vidět, jak je značený nájezd u Střížova,
to bylo v OSM blbě a snad žádná jiná mapa to tak neměla.

Sten