[Talk-cz] LPIS tracer a multipolygony

Marián Kyral mkyral at email.cz
Fri May 25 05:31:45 UTC 2018

Ahoj,

tak jsem se konečně zdravě naštval, neb jsme narazil na pár míst, kde
dochází ke změně multipolygon -> jednoduchá cesta a nechtělo se mi ty
multipolygony mazat ručně, trochu se v tom pohrabal, něco umazal, něco
přidal a vypadá to, že to dokonce i funguje. Následně jsem povolil i
přetrasování jednoduché cesty která je jako inner ve větším multipolygonu -
les, residental area.

Ještě se mrknu na změnu multipolygon -> multipolygon - tam to asi bude
trochu složitější, ale snad se taky povede.

Snad jsem to moc nerozbil. Pokud narazíte na problém, dejte vědět.

Marián

---------- Původní e-mail ----------