[Talk-cz] LPIS tracer a multipolygony

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Květen 25 11:36:17 UTC 2018

Tak pokud se ti ještě neaktualizoval, tak ano, aktualizovat tracer je
žádoucí ;-)

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 25. 5. 2018 12:31:26
Předmět: Re: [Talk-cz] LPIS tracer a multipolygony
"

pro používání je třeba něco provést - například aktuializovat tracer nebo
něco jiného?

Pražák

Dne 25. května 2018 7:31 Marián Kyral <mkyral na email.cz
(mailto:mkyral na email.cz)> napsal(a):

tak jsem se konečně zdravě naštval, neb jsme narazil na pár míst, kde
dochází ke změně multipolygon -> jednoduchá cesta a nechtělo se mi ty
multipolygony mazat ručně, trochu se v tom pohrabal, něco umazal, něco
přidal a vypadá to, že to dokonce i funguje. Následně jsem povolil i
přetrasování jednoduché cesty která je jako inner ve větším multipolygonu -
les, residental area.

Ještě se mrknu na změnu multipolygon -> multipolygon - tam to asi bude
trochu složitější, ale snad se taky povede.

Snad jsem to moc nerozbil. Pokud narazíte na problém, dejte vědět.

Marián

---------- Původní e-mail ----------