[Talk-cz] Přesun rozcestníku, který je součástí cesty

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Úterý Květen 29 13:56:12 UTC 2018

Do JOSM po pridani pluginu UtilsPlugin2 pribudne funkcia Extract Node ktora
to spravi po oznaceni uzla automaticky. Ak povodny uzol bol v relacii, bude
aj novy uzol. Ak nie, zislo by sa ho pridat do prisluchajucich relacii
rucne.

https://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Plugin/UtilsPlugin2