[Talk-cz] Přesun rozcestníku, který je součástí cesty

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Květen 29 14:14:38 UTC 2018

---------- Původní e-mail ----------
Od: Martin Ždila <martin.zdila na freemap.sk>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 29. 5. 2018 16:00:27
Předmět: Re: [Talk-cz] Přesun rozcestníku, který je součástí cesty
"
Do JOSM po pridani pluginu UtilsPlugin2 pribudne funkcia Extract Node ktora
to spravi po oznaceni uzla automaticky. Ak povodny uzol bol v relacii, bude
aj novy uzol. Ak nie, zislo by sa ho pridat do prisluchajucich relacii
rucne.

https://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Plugin/UtilsPlugin2
(https://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Plugin/UtilsPlugin2)

"

Kurnik. Já to celou dobu dělám ručně a ona je na to taková krásná funkce.
Jak jsem ji jen mohl přehlédnout? :-(

Díky,

On Tue, May 29, 2018 at 3:52 PM Václav Kroupar <vkvkvk na post.cz