[Talk-cz] proč se renderují hranice katastrů, krajů apod. do základní vrstvy?

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 1 10:17:39 UTC 2018

Server poloha.net, ze kterého je ta turistická mapa, spravuje Petr
Vejsada. Nejlépe napsat s žádostí o změnu rovnou mu (otázka, zda-li bude
mít čas změnu provést a zda-li je to vůbec žádoucí. Vrstva totiž vychází
z nějaké starší větve mapnik stylu - Carto, obohaceného o vrstevnice,
turistické trasy a pár další věcí).

Proč se v defaultním OSM stylu renderují hranice katastrů je věc na
vývojáře Carto stylu - https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto .