[Talk-cz] proč se renderují hranice katastrů, krajů apod. do základní vrstvy?

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Listopad 1 15:06:19 UTC 2018

Podle poslední informace, kterou od Petra mám je, že aktuálně dělá něco
jiného a OSM je na vedlejší koleji. Takže tam asi moc nepochodíš.

Další nadějí je Tomáš Kašpárek , který si u sebe rozjel mapnik a chtěl si s
nějakým stylem pohrát. Jenže aktuálně dělá Fody a přípravu SOTM, takže hned
tak to nebude.

Já si u sebe taky jednu dobu hrál s mapovými styly (vrstevnice na poloha.net
se pořád vykreslují špatně :-( ), jenže pak se mi zaktualizoval PostgreSQL,
převod dat se nepovedl, čistý import se mi na něčem zasekl, tak jsem to
nakonec celé smazal a vrhl se na něco jiného.

Možná se k tomu někdy zase vrátím.

Marián

---------- Původní e-mail ----------