[Talk-cz] proč se renderují hranice katastrů, krajů apod. do základní vrstvy?

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Listopad 2 07:34:19 UTC 2018

Ahoj,

jak psal marian, ted par tydnu nevim kde mi hlava stoji, pak se zkus
pripoemnout a muzu se podivat co s tim svedu.

Jinak v OSM je prave map plno, protoze kazdemu vyhovuje neco jineho,
takze jak uz psali ostatni jsou v zasade dve cesty - presvedcit autora
dane mapy, ktera se ti jinak libi, aby udelal zmenu nebo pouzivat
jinou mapu. Takze krome snahy o zmenu stypu mapy muzes zkusit i najit
nejakou, ktera ti vyhovuje a pokud to bude pravne/technicky mozne, na
osmap.cz ji pridame...

Bye