[Talk-cz] nefunguje tlačítko na otevření JOSM

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Listopad 2 07:39:55 UTC 2018

Ahoj, ve Fody stejne jako napr. v OsmHiCheck je to jen odkaz, tam neni
moc co konfigurovat/resit ani tam nemuze moc byt spatne. Muzes zkusit
pro jistotu nektery z druheho sloupce v OsmHiCheck?

https://osm.fit.vutbr.cz/OsmHiCheck/gp/?bad

Jedine co mne napada, ze osm.org pouziva vzdalene ovladani JOSM pres
http, ja kvuli kolizim a mixed content pak pres https. Mas v JOSM
povolene v nastaveni ovladani pres https?

https://josm.openstreetmap.de/wiki/Help/Preferences/RemoteControl

zatrzene Enable HTTPS support?

Bye