[Talk-cz] oprava tagování STK

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Pondělí Listopad 5 11:29:38 UTC 2018

OK, v tom případě zpětně hlásím, že jsem převedl všechny
barrier=toll_booth na nově schválený tag highway=toll_gantry (pouze na
dálnicích, těch pár toll_booth co v ČR zbylo je někde na malých cestách,
kde předpokládám ty výběrčí boudy skutečně jsou). Viz