[Talk-cz] Národní archiv leteckých snímků

Honza Cibulka honza na datastory.cz
Pondělí Listopad 12 12:46:22 UTC 2018

Tak on to ještě komplikuje zákon č. 123/1998 Sb., kterej prodej státních geodat výslovně umožňuje.

A ta dýlka řízení: Správní úsek městskýho soudu v Praze je zasekanej na řadu let dopředu. A tohle velmi pravděpodobně bude pokračovat i před Nejvyššim správnim soudem.

Jan Cibulka

tel. 776 307 158
http://datastory.cz