[Talk-cz] divný GPS tracklog

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Listopad 12 13:17:33 UTC 2018

Neřešila bych to, pokud to není Tvůj tracklog a nedostaneš se k originálu.
Protože tohle může mít mraky důvodů, včetně blbě anonymizovaných dat a
nesmyslného nastavení při záznamu.

Osobně to na mě působí dojmem nastavení záznamu na "zachytávat k cestám" a
nepřesnosti gps. Pokud bys k tomu v JOSM zapnul jako podklad cyklomapu, kde
jsou vidět navíc i vrstevnice, možná by z toho bylo poznat víc, ale všimni
si, že to většinou osciluje mezi dvěma cestami. Takže to vypadá, že se gps
(asi v mobilu) silou snaží chytit některé cesty, a občas to zkrátka uletí
na druhou stranu. Kde v tu chvíli dotyčný byl opravdu, to si netroufám
odhadnout.