[Talk-cz] divný GPS tracklog

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Listopad 12 15:09:30 UTC 2018

Osobně považuji tracklogy (pokud jich tam není hromada a neprůměruje se to,
což zase většinou znamená, že to bude daleko přesněji zakreslené v
katastrální mapě) za nedostatečně přesné pro mapování. Zrovna tady je to
jednoznačně vidět, takže otázka není jak odfiltrovat, ale jestli (a v
jakých případech) to používat.

V horách a v lese je to obecně problém, už se to tady probíralo. Je nesmysl
zpřesňovat podle tracklogu, pokud mě na cyklostezce u Vltavy posílá do
řeky. . Než předstírat přesnost, to je podle mě lepší to nechat tak jak to
bylo.

V iD se ten záznam patrně neukazuje.

V JOSM: Vybrat tu gpx vrstvu, "Split tracks to new layer" (rozdělit do
nových vrstev). Vylezou z toho jednotlivé gps záznamy. Ta problematická je
označená jako 1/1/70 1:00 AM - 1:00 AM (0:00) 4.64 km (info na gpx vrstvě).

Dá se to prohlédnout i u té společné vrstvy, jen to ukazuje všechny záznamy
najednou.

Tady jich je několik, z toho většina z Drásala 2014. Jak už bylo řečeno,
osobně bych to nepovažovala za něco, podle čeho budu "upřesňovat" trasu.

Majka