[Talk-cz] divný GPS tracklog

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pondělí Listopad 12 16:57:23 UTC 2018

Nechci se hádat, ale podívej se
<https://openstreetmap.cz/#map=16/49.2636/17.5412&layers=oOXS>, co dělá
zapnutí vrstvy Stravy přes Ortofoto, kde je těch gpx souborů patrně ještě
víc. Stejně to na několika místech o trochu ujíždí mimo cestu, a to se
jedná o místa na volném prostoru.
Daleko přesnější je zapnutí vrstvy lpis
<https://openstreetmap.cz/#map=16/49.2621/17.5457&layers=oOXL>(tedy tam,
kde jsou nějaká pole). Bohužel se mi nedaří tam zviditelnit podrobnosti KM,
netuším zda mi to neblokuje proxy nebo to neběhá.