[Talk-cz] Import rozvoden v Praze

r00t r00t na r00t.cz
Pondělí Listopad 19 18:34:31 UTC 2018

Ahoj,

> místo voltage bych spíš doporučil
> voltage:primary=22000
> voltage:secondary=400
...je mozne pridat, ale zatim vsechny mapy co zpracovavaji power=* data jenom
rozumneji tagu voltage, takze v tomhle pripade je to trochu "mapovani pro
renderer". Jinak obecne pro power=substation je spis spravne voltage=X;Y;Z
(seznam napeti co je v rozvodne) vs. pro transformator se spis hodi ":primary" a
":secondary". Muzu tam tedy dat oboji...

> a pro budovu building=service, building=industrial je budova, kam chodí lidi
> pracovat
OK, v datech jsem u nas hlavne videl ze se pouziva z nejakeho duvodu
"building=industrial" ale podle wiki mas 100%ni pravdu a melo by to byt
"building=service".

> Také se mi nezdá formát toho ref. V terénu jsem zatím vždy viděl „XX YYYY“,
> kde XX je TS nebo RS a YYYY číslo (a je tam mezera mezi nimi), v tom importu
> to vypadá, že je jen to číslo.
V Praze jsou vsechny stanice "TS XXXX", v datech to TS neni protoze je to
databaze rozvoden a vsechny jsou v Praze, takze PRE pouziva jenom cislo. TS je
proste trafostanice, na rozdil od mimo-prazskych siti CEZu kde prvni dve pismena
znamenaji zkratku kraje do ktereho patri a maji tak nejakou pridanou hodnotu...

r00t