[Talk-cz] Import rozvoden v Praze

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Listopad 19 19:18:41 UTC 2018

Ahoj,

ještě mi tam chybí provozovatel, např. operator = cz:PRE.

Jak plánuješ vyřešit případy transformátorů na stožárech napětí? Na wiki
je doporučují mapovat jako

power=pole
transformer=distribution

(https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:power=substation, sekce Examples)
Úplně mi u nich chybí tagy typu power=substation, substation = *. To mně
osobně nepřijde úplně dobré řešení, protože jsou obsahem a funkcí
víceméně identické s kioskovými.  A 100% identické značením.

Co myslíte?

Díky,
Michal