[Talk-cz] Založení OpenStreetMap Česká republika z.s.

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Úterý Listopad 20 08:27:41 UTC 2018

Ahoj, mozne to urcite je, ale nedava mi to moc smysl - co presne by
jsi tim chtel dosahnout? Oba dokumenty jsou ve finalnim tvaru, zadne
dalsi upravy stanov nejsou mozne, u agendy je to taky vysledna verze.
Pokud by to melo mit smysl, musel by to byt extrakt do textu (z .odt),
takze to stejne bude primarni zdroj. U stanov je historie videt na
wiki i skomentari a dalsimi zmenami.

Takze jeste jednou ano, muzu udelat, ale neni mi jasne jak by jsi si
to predstavoval aby to melo nejaky smysl.

Muzet to tedy rozvest?

Bye