[Talk-cz] maloplosna chranena uzemi v OSM

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 13:12:20 UTC 2018

V podstatě ano. Sem tam někdo něco udělal, viz třeba
https://www.openstreetmap.org/relation/6490299/history , ale jediná
systematická činnost byl pouze ten prvotní import. A pak se doplňovala
diakritika.