[Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pátek Listopad 23 10:49:34 UTC 2018

Teď něco praktičtějšího: Přidával jsem Knihkupectví a kavárnu U Řehoře Samsy
(https://www.openstreetmap.org/node/6082518335) a přemýšlel jsem, jak to mám
vlastně otagovat. Ono je to skutečně knihkupectví a kavárna v jednom, tady
to dokonce funguje tak, že se, za knihy platí na baru (nebo minimálně
barmance).

Nakonec jsem tam dal oba tagy (amenity=cafe a shop=books), ale nepřijde mi
to úplně košér a třeba na hotosm mapě se pak nápis (zřejmě díky tomuto)
vykreslí dvakrát.

Mimochodem - podobná situace je v Neoluxoru na Hlavním nádraží, tam mají
taky kavárnu v rámci knihkupectví (tam se ovšem kafe platí jinde než knihy).

--
Severák