[Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Listopad 23 11:35:11 UTC 2018

Dávám taky samostatně. Ideálně jeden tag na budovu, a jeden bodem, pokud to
tak odpovídá, ale klidně i dva samostatné body, když to nejde jinak, každý
do jiného kouta :). Taky tu takové máme (nebo jsme měli, už jsem tam dlouho
nebyla). V Praze takhle fungovalo Globe, jestli si vzpomínám dobře
(anglické knihy, byla jsem tam naposledy snad před 15 lety, navíc jako wifi
kavárna).
Podobný "problém" je třeba Rock 'n' Wall v Plzni na Sadech 5. května 24 - v
mapě nám chybí, je to hospoda s lezeckou stěnou vzadu.