[Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pátek Listopad 23 13:03:22 UTC 2018

Ahoj,

On Fri, 23 Nov 2018 at 12:35, majka <majka.zem+talk na gmail.com> wrote:

> Podobný "problém" je třeba Rock 'n' Wall v Plzni na Sadech 5. května 24 -
> v mapě nám chybí, je to hospoda s lezeckou stěnou vzadu.

Tak to je na mojí hlavu, že chybí.. ;-) Tuším, že už jsem jednou chtěl
přidat, ale nevěděl jsem jak značit a nechtělo se mi nad tím zrovna dumat,
tak jsem to nechal být.
Nicméně myslím si, že "správně" je označit na jednom uzlu všechny platné
tagy (protože to je jen jedna provozovna s jedním majitelem, jednou
otevírací dobou, jedním vstupem, ...). To, že je to pak oříšek pro
vykreslovače, je samozřejmě pravda...
Tak jsem tam nasekal pěknou kombinaci tagů a jsem zvědav, co z toho v
různých renderech vyleze: https://www.openstreetmap.org/node/6085547866

H.