[Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Sobota Listopad 24 10:09:40 UTC 2018

To je problém datového modelu OSM: letos na SotM se o tom diskutovalo,
probírali se možnosti (nejčastěji byla zmiňována Wikidata jako model,
který by šlo přebrat), ale co vím, tak zatím v této oblasti neprobíhá
žádný (ani testovací) vývoj.