[Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Sobota Listopad 24 13:12:49 UTC 2018

Ahoj!

> Dávám taky samostatně. Ideálně jeden tag na budovu, a jeden bodem, pokud to
> tak odpovídá, ale klidně i dva samostatné body, když to nejde jinak, každý
> do jiného kouta :). Taky tu takové máme (nebo jsme měli, už jsem tam dlouho
> nebyla). V Praze takhle fungovalo Globe, jestli si vzpomínám dobře
> (anglické knihy, byla jsem tam naposledy snad před 15 lety, navíc jako wifi
> kavárna).
> Podobný "problém" je třeba Rock 'n' Wall v Plzni na Sadech 5. května 24 - v
> mapě nám chybí, je to hospoda s lezeckou stěnou vzadu.

Tak ono konkretne u lezecke steny casto jidlo byva.

FreeSolo je spis hospoda se stenou, ale i Mammut ma hospodku, BigWall
ma take stolecky s posezenim a da se tam koupit polivka a toasty, na
Off si nejsem jistej...

Mejte se,
									Pavel