[Talk-cz] data bez vetsich blbosti was Re: Knihkupectví a kavárna v jednom

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Listopad 25 00:14:19 UTC 2018

On Sat 2018-11-24 22:02:41, Marián Kyral wrote:

> Jestli se nepletu, tak tohle už bylo mimo záznam v rámci volné diskuze.

Dneska jsem poustel zaznamy, a nepamatuju se ze by to tam
bylo... takze to asi bylo mimo zaznam.

Jinak pro seznam a podobne ... Stahli jsme si versi zrovna ve chvili
kdy tam chybela Evropa -- je problem ktery resi vic lidi. Zkusil bych
se zeptat mapboxu, myslim ze oni poskytuji "zkontrolovana" data.

									Pavel