[Talk-cz] Knihkupectví a kavárna v jednom

Jan Macura macurajan na gmail.com
Neděle Listopad 25 20:44:43 UTC 2018

Ahoj,

On Sun, 25 Nov 2018 at 17:31, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:

> V rámci celosvětové SotM v Miláně. Omlouvám se za nejednoznačnost.
>
> A ano, nejčastěji se o tom diskutovalo bez záznamu.

aha, díky za vyjasnění kontextu. Mohl bys mi tedy prosím osvětlit i tu
samotnou myšlenku "přebírání datového modelu Wikidat"?

Díky
 H.