[Talk-cz] Založení OpenStreetMap Česká republika z.s.

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Listopad 27 15:17:59 UTC 2018

Ahoj,

On Tue, 27 Nov 2018 at 15:51, xkomczax na centrum.cz <xkomczax na centrum.cz>
wrote:

> Jdu teď v sobotu na Wikikonferenci v Olomouci, mám se případně zeptat
> jich? Sídlo ale mají v Praze a tak i kdyby na to kývli (což nevím,
> budova ve které sídlí zřejmě nebude jejich), vše by se muselo předělávat...

WMČR má sídlo v Praze v coworkingovém centru Svět-Hub. Také už jsme se
několikrát stěhovali... Což v Brně podobné prostory nejsou?

Případně, napadá někoho jiného jak bychom mohli navázat s
> Wiki/pedií/daty/komunitou spolupráci? V jaké oblasti, na čem, ...?

Napadá mě spousta věcí. Sakra, zrovna letos na Wikikonferenci nejedu... Ale
určitě tam bude Frettie a určitě bude mít taky spoustu nápadů. Věřím i
ostatní z WMČR si s tebou o tom rádi promluví a můžou dát OSMCZ rady do
začátku ;-)

H.