[Talk-cz] Založení OpenStreetMap Česká republika z.s.

Jiří Sedláček jirisedlacek na gmail.com
Středa Listopad 28 10:01:30 UTC 2018

Ahoj,
ad k nám) https://www.wikimedia.cz/web/Kontakt
ad projekty, které běží) no, já právě vlastně o ničem nevím - pokud tě něvo
napadá, tak budu rád, když o tom budeme vědět!
ad technicky přesun FODY) tohle právě úplně nevím jak ... ale půjde to.
ad Brno -
https://cs.wikipedia.org/wiki/Wikipedie:Pod_re%C3%A1lnou_l%C3%ADpou/Brno

J.