[Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Listopad 28 19:43:54 UTC 2018

On 28. 11. 18 20:01, Marián Kyral wrote:

> Ahoj,
> můžeš hodit do placu pár příkladů, abych mrknul přímo do dat?
> Kontrolovat obvod určitě půjde, jen si nejsem jist, zda to nepřinese
> více škody než užitku.

Pardon, než jsem došel sem, tak jsem zapomněl, že jsi výš dala odkaz na
overpass turbo :-D Zkusil jsem projet okolí a asi na tom něco bude. Ale
nic neslibuji. Teď jsem se pustil do schránek v okrese Opava ;-)

Marián