[Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Listopad 28 20:16:23 UTC 2018

On 28. 11. 18 20:43, Marián Kyral wrote:

> Pardon, než jsem došel sem, tak jsem zapomněl, že jsi výš dala odkaz
> na overpass turbo :-D Zkusil jsem projet okolí a asi na tom něco bude.
> Ale nic neslibuji. Teď jsem se pustil do schránek v okrese Opava ;-)

Našlo mi to třeba tohle: https://www.openstreetmap.org/way/115219968 -
majitelem jsou dle KM "Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava
a.s.", tedy zřejmě vodojem. To je taky building=service?