[Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Listopad 28 21:37:11 UTC 2018

Ahoj Mariáne,

já chápu ten rozdíl jako building=industrial je místo pro průmyslovou
výrobu - tj. spíš továrny, building=service jsou doslova budovy pro
servisní / technologická zařízení, do kterých jen občas někdo zajede. Tj.
byla by to jak většina technických zařízení vodáren, místní ČOV, tak i
všechny ty místní trafostanice. Z toho taky vychází ten nápad rozlišovat to
podle velikosti.

Idea pro Tracer byla asi takto:

RUIAN,  převáděné na budovu typu building=cokoli - pokud je obvod menší než
cca. 5 m -> jednoznačný fragment, resp. nebude budova, netrasovat. Mělo by
napadnout dotyčného samo, ovšem narážím na tyhle natrasované "budovy"
(třeba o šířce cca do 1 metru, nepravidelného tvaru) relativně často. Podle
kvality digitalizace jsou toho některé vsi plné a někteří z nás klikají na
vše, co se ukáže... Ideálně i místo natrasování nabídnout nahlášení jako
chybná budova.

U těch building=industrial bych zkrátka vycházela z toho, že ty (hodně)
malé automaticky nejsou typ industrial, ale service. Jediný problém je
někde u těch hraničních rozměrů, kde si dovedu představit jak větší
sídlištní rozvodnu, tak i třeba hodně malou průmyslovou výrobnu. I tak mi
ten dotaz našel s poměrně velkou jistotou jen ta technická zařízení. U těch
malých se navíc podle umístění dá i poměrně přesně odhadnout, co to bude -
v zástavbě trafačka, někde v lese zařízení vodáren, kousek za vsí s
největší pravděpodobností ta místní ČOV. Ani přitom nemusím hledat majitele
pozemku :)

Všehochuť je u "budov občanské vybavenosti", tj. building=civic. Protože
tam jsou jako malé budovy zařazené jak autobusové zastávky, různé malé
přístřešky na skladování vybavení u fotbalových hřišť, tak i třeba menší
kaple, kapličky a zvoničky, takže bych řekla, že tam s tím udělat nic
nejde. Maximálně při přetrasování automaticky ponechávat případné
existující hodnoty tagu typu church/chapel při slučování tagů, a tu hodnotu
"civic" považovat za nadřazenou jen a pouze hodnotě "yes".

Majka