[Talk-cz] Mizející CHKO v ČR

xkomczax na centrum.cz xkomczax na centrum.cz
Středa Listopad 28 21:46:04 UTC 2018

Ahoj,

před pár dny jsem zaznamenal, že zmizela CHKO Jeseník. Neměl jsem zrovna
čas to nějak řešit, ale dnes jsem si všiml další "zmizelé" CHKO - Bílé
Karpaty. Letmý pohled do historie napověděl, že změnu provedl Adam
Hauner, stejně tak jako u několika dalších (viz
https://www.openstreetmap.org/user/Adam Hauner/history ). Komentář u
prvních dvou editací "novější tag pro chráněná území", u těch dalších
"konzistence s ostatními CHKO v ČR". Je pravda, že
boundary=protected_area je novější a "správnější", má to ale pár háčků:

1) změnu provedl pouze u zhruba poloviny CHKO, druhá je postaru
"boundary=national_park"

2) pokud by se měl začít používat tento tag, změnit by se měly i národní
parky (pro ně boundary=protected_area taky platí)

3) CHKO se nyní nevykreslují na mapě openstreetmap.org

Co teď s tím? Pošťouchnout Adama, aby doupravil všechny CHKO a národní
parky (do stavy, kdy všechny mají "boundary=protected_area")? Vrátil
změny zpět (požádat jej o to či případně provést svépomocí)? Jiný návrh?

Jirka Komárek