[Talk-cz] Bylo: Import rozvoden v Praze / building=industrial -> building=service

majka majka.zem+talk na gmail.com
Pátek Listopad 30 17:05:14 UTC 2018

Udělala jsem drobnou změnu + přidala pár komentářů v  té tabulce
ohledně  kategorií
RUIAN
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GacZi72SDwFQ93765h5Lqfte4AfpcNBWib6pMmv6fic/edit?usp=sharing>
- je tam pomocí rozšíření přidaná druhá stránka "List1-log", kam se
automaticky zapisují změněné řádky s časem změny. Doufám, že to funguje i
pro anonymní editace....
Bohužel z toho není poznat, kdo jakou změnu udělal, protože editace jsou
umožněny všem s příslušným odkazem.

Navrhované změny za nějakou dobu shrnu a sepíšu i sem.

Majka