[Talk-cz] Zmeny v cestach

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pátek Listopad 30 22:53:54 UTC 2018

Ahoj,

vykresluji si mapu naseho mesta a zjistil jsem zmenu v siti cest. Nektere polni cesty vedouci opravdu mimo obec byly z meho pohledu zcela nesmyslne zmeneny na residential:
https://www.openstreetmap.org/way/121099495/history
https://www.openstreetmap.org/way/121854108/history
https://www.openstreetmap.org/way/121832173/history

Koukal jsem na komentare changesetu autora zmen a jsou podezrele:
http://resultmaps.neis-one.org/osm-discussion-comments?uid=661742

Nikdy jsem se moc nezabyval kontrolou prace (teda krome LPIS – mnozstvi fragmentu a dalsich chyb z importu u nas strasi dodnes a nikdo je ne a ne opravit) a neumim proto ani pracovat s prislusnymi “kontrolnimi” nastroji pro posouzeni prace uzivatelu (vim ze neco existuje, kde jsou zmeny lepe videt nez v zakladu na osm.org). Myslim, ze by nebylo spatne, kdyby se na upravy tohohle uzivatele nekdo, kdo umi dobre s kontrolnimi nastroji, pro jistotu podival, aby nahodou nekde v mape nevnikaly dalsi problemy, kterych si zatim nikdo nevsiml (kdybych si nepotreboval udelat mapu tak bych si toho take nevsiml):
https://www.openstreetmap.org/user/nemca

Pavel Bokr