[Talk-cz] Nepřístupné hrady/zámky

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pondělí Říjen 1 07:33:21 UTC 2018

Zpřístupněný zámek je tourism=attraction a má nějakou otvírací dobu,
případně webovou stránku. Nepřístupný zámek se jako zámek značí hlavně
protože je to dobrý orientační bod, který má dominantní pozici ve vsi/ve
městě.

Leckdy je navíc v zámku/hradu něco jiného než prohlídkový okruh, typicky
třeba hotel/penzion nebo nějaká státní instituce. Případně je zámek používán
k bydlení, jako za starých časů.

--

Severák

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 30. 9. 2018 22:18:37
Předmět: Re: [Talk-cz] Nepřístupné hrady/zámky
"Ahoj!

> A hned jsem tu s dotazem: existuje nějaký ustálený způsob, jakým se značí
> veřejnosti nepřístupné hrady/zámky? Nebo se vychází z toho, že je vše
> nepřístupné, a pouze přidáním openíng_hours se objekt "zpřístupní"?

Uplne nevim jak to je, ale asi bych ocekaval ze hrad/zamek je normalne
nepristupny.

opening_hours mi uplne neprijdou jako vhodny tag na
zpristupneni... (muze byt pristupny jen na vyzadani, nepravidelne,
porad...). access= je bliz.

Pavel

(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/
blog.html