[Talk-cz] Nepřístupné hrady/zámky

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Pondělí Říjen 1 12:20:47 UTC 2018

Ještě je nutné rozlišovat, jestli je hrad přístupný bez omezení (typicky
zříceniny) nebo jen oficiálně v otvírací době nebo jen na vyžádání (třeba
zapůjčení klíčů v hospodě).
Případně se to může týkat i jiných objektů - třeba takové tvrze v
Kestřanech byly jeden čas naprosto volně přístupné byť možná jen z důvodu
chybějící cedule zákaz vstupu.

JAnD