[Talk-cz] Editace okolo železničních tratí

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Říjen 1 21:24:53 UTC 2018

Ahoj,

železniční změny jsou ok, dodává hlavně výhybky apod. Dále odděluje uzly
železniční stanice od geometrie kolejí, což je taky OK. Bohužel ale
stanice nedává do relací public_transport = stop_area s body
public_transport=stop_position, takže když si někdo stáhne pouze koleje,
tak ztratí informaci, že je v daném bodě zastávka / nádraží.  Jako dobrý
příklad bych uvedl například: https://www.openstreetmap.org/relation/6749808

Michal