[Talk-cz] Poštovní schránky - aktualizace doby výběru

majka majka.zem+talk na gmail.com
Středa Říjen 3 15:26:30 UTC 2018

Zdravím všechny.

Už tu padla otázka aktualizace doby výběru schránek, a asi nastal čas se
tím začít zabývat.
Začala jsem v malém zkoušet zda mám šanci nějaký automatizovaný edit dát
dohromady, a vypadá to nadějně. Musíme jen doufat, že Česká pošta nebude
dělat v datech větší zmatek než dosud. Nějaké vstupní kontroly už mám
hotové z minulého měsíce, kdy jsem to dělala kvůli těm zrušeným depům, a
vypadá to, že se při tom daří ty změny odchytit.

Zatím jen nástin, jak by to vypadalo: Na základě nových dat se ověří,
jestli pošta nedělala nějaké rošády s čísly schránek. Pokud ano, depa,
kterých se to týká, by se z aktualizace doby výběru kompletně vyjmula, a
přečíslování se ošetřilo zase ručně.
Vytáhla bych schránky, které mají v OSM ref, a tam, kde se proti OSM doba
výběru změnila, by se připravil update. Přibyl by další tag (který tam už u
některých schránek je, a to source:collection_times, ve kterém by byl
označen datum souboru České pošty, tj. tento měsíc CP:201810).

Ta případně vynechaná depa by se mohla udělat samostatně až poté, co dojde
k odkontrolování správnosti toho převodu a kontrole na případné nové
duplicity.

Jestli vše půjde dobře, mohlo by být vše připraveno během tohoto měsíce.
Pak bych vyrazila na import list a nechala to posvětit tam. Zároveň při tom
budu zjišťovat, zda lokální importy (omezené jen na ČR) je opravdu nutné
import listem prohánět, protože se ohledně toho informace kapku rozchází -
podle některých informací by mělo stačit to zdokumentovat a probrat jen
tady.

Majka