[Talk-cz] problém se stahováním dlaždic LPIS

Jan Martinec jan na martinec.name
Čtvrtek Říjen 4 07:22:59 UTC 2018

Ahoj,

Kdo ty dlaždice poskytuje? Tohle vypadá, že je nějaký problém na tamním
serveru s certifikátem - pokud je to to, co jsem zrovna odeslal do nového
vlákna, tak to asi ze své strany nespravíš.

Ale i tak bych zkusil starší verzi JOSM, jestli to nerozbil ten upgrade.

Zdar,
HPM